HomeService

Service

Found out more about your passenger rights:
Passenger rights:

Unabhängige Agentur für Passagier- und Fahrgastrechte (apf)
www.passagier.at

Passagier, die mit der Entscheidung des Unternehmens nicht einverstanden sind, können sich in Österreich an die apf wenden.
Ihre Unterlagen reichen Sie bitte mittels Beschwerdeformular unter www.passgier.at
ein.
Sollte die elektronische Übermittlung für Sie nicht möglich sein senden Sie die Unterlagen per Post an:
Agentur für Passagier- und Fahrgastrechte, Fachbereich Bahn, Linke Wienzeile, A-1060 Wien.

Federal Law Gazette on passenger rights and passenger obligations valid from section2 no. 40 Regulation (EC) no. 1371/2007

Current tariffs are available for download:
Tariffs:
Personal travel luggage and goods tariff of the Zillertaler Verkehrsbetriebe AG (PT/GT ZB) valid from 10.12.2023

Personal travel luggage and goods tariff of the Zillertaler Verkehrsbetriebe AG (PT/GT ZB) valid from 1.1.2024
 

House rules 

Verkehrsverbund Tirol Tarifbestimmungen

Handbook für travelling with the (Austrian Railways) ÖBB

Complaints:
Customer satisfaction is extremely important to us. However, should you experience incidents or malfunctions that cause you inconvenience, please notify us of any concerns or issues, because that is the only way we can improve our service to you.

We will always be happy to address your concerns either in person, by telephone or email:

ZVB AG complaints hotline:

05244/606 – 0

Monday -  Thursday from 8.00am - 4.30pm
Friday from 8.00am - 12.00 noon 

Or send us an email stating your concerns: office@zillertalbahn.at